Google Workspace voor de gezondheidszorg

Bied zorgteams probleemloze samenwerking en productiviteitstools.

Bied zorgmedewerkers veilige oplossingen waarmee de patiëntenzorg kan worden gestroomlijnd en het gehele zorgteam waar dan ook van dezelfde informatie kan worden voorzien

Maak gezondheidszorg op afstand mogelijk met beveiligde Google Meet-videovergaderingen

  • Van digitale doktersbezoeken tot virtuele vergaderingen met het zorgteam: gebruik Google om op een veilige manier contact te houden.
  • Gebruik scherm delen voor het delen van documenten of medisch beeldmateriaal ter ondersteuning van het gesprek.
  • Schakel live ondertiteling in, mogelijk gemaakt door de spraakherkenningstechnologie van Google, zodat iedereen het gesprek kan volgen.
  • Google Meet ondersteunt HIPAA-naleving.

Gmail, Google Drive en Documenten ondersteunen toegang tot patiëntgegevens met HIPAA-naleving

  • Sla bestanden met patiëntgegevens in een opslagplaats op die HIPAA-naleving in Google Drive ondersteunt.
  • Gebruik beheer van mobiele apparaten en versleuteling van Google om de gegevens te beveiligen.
  • Sta gemachtigde werknemers en zorgverleners toe de gegevens te openen vanaf elk door het bedrijf beheerd apparaat.

Maak mobiele gezondheidszorg eenvoudiger

  • Maak chatgroepen voor zorgteams in Google Chat, zodat externe teams overal met elkaar in contact kunnen blijven.
  • Bewaar patiëntgegevens in Google Documenten, Spreadsheets of andere bestanden die zijn opgeslagen in Google Drive.
  • Met de mobiele apps voor Android en iOS heeft u vanaf elk apparaat toegang tot gegevens en kunt u deze gemakkelijk updaten.
  • Google Chat, Formulieren en Spreadsheets ondersteunen HIPAA-naleving.

Verbeter de patiëntbeleving door snelle en eenvoudige dienstverlening

  • Begin elk bezoek door patiënten intakegegevens te laten invullen via een online enquête van Google Formulieren.
  • De gegevens van Formulieren worden rechtstreeks doorgegeven aan Google Spreadsheets, waaraan doktoren en verpleegkundigen hun eigen notities kunnen toevoegen.
  • Medewerkers zien de gegevens in realtime en kunnen ze meteen met de patiënt bespreken.

Werk papierloos en stroomlijn uw werkzaamheden door over te stappen naar de cloud

  • Werk efficiënt samen door röntgenfoto's, CT-scans en spraak- en videoberichten te delen als digitale bestanden (maximaal 5 TB per bestand) in Drive.
  • Maak korte metten met de risico's van medische fouten door inconsistente en verouderde versies van zorgdocumenten.
  • Gebruik gedeelde Drives als de centrale informatiebron die iedereen in het zorgteam kan raadplegen en updaten.

Maak een verzamelplaats voor informatie over belangrijke updates en documenten

  • Verplaats al uw interne communicatie, mededelingen, beleidsupdates en trainingsmaterialen naar Drive.
  • Link naar alles vanaf een eenvoudig te maken Google Sites-website die ondersteuning kan bieden voor HIPAA-naleving.
  • Geef alle werknemers toegang of slechts een bepaalde groep, bijvoorbeeld bij patiëntenzorg of specifieke projecten.

Bekijk de verhalen van zorginstellingen overal ter wereld die met Google Workspace werken

De Roche Group

Lees hoe de Roche Group ervoor zorgt dat 90.000 werknemers overal kunnen samenwerken.

web Read article
expand_more

Try Google Workspace for free